Vardagen tar sin början

Eller ja.
Vardagen har alltid funnits där. Men nu tar den början i skriftlig form.
Jag kan inte på rak arm berätta exakt vad denna blogg kommer innehålla. För jag vet inte vad som kommer röra sig i mitt huvud. Det kommer att vara dagliga funderingar och händelser, idoler och förebilder, film och musik.. helt enkelt det som rör sig i mitt huvud för stunden.
Och såhär är det. Jag tycker det är pinsamt att marknadsföra mig själv. Men jag menar, jag skriver ju ändå blogg för att jag vill att någon ska läsa den. Annars kunde jag ju bara skriva en dagbok (vilket jag också gör, men det innehållet är hemligt). Jag vill att någon ska läsa, så är det bara. så om du hittar hit och gillar det du läser, känn dig fri att dela vidare.
 
Wow. En ny blogg. För ja, jag har bloggat förr. esbjornsson.blogg.se
men jag fyller ändå 27 iår. Vem vet hur länge jag kommer heta Esbjörnsson egentligen. Behövde ett mer neutralt namn. Och jag kommer alltid att heta Lena Sofia. Såå... why not?
 
Välkommen!
 
 
Allmänt | |
Upp